Det var ett tag sedan vi sågs.

  
 
 
 
Jag har i över ett och halvt år inte bloggat ett dugg, har inte haft tid och inte heller lust kan man väll säga. Jag har börjat få igång min fotografering igen. Så har fokuserat på min instagram, där man lättare kan följa mig i min vardag och fotografering.
 
Just nu håller jag även på att göra vårat hus lite mera våran stil, de rum som jag kommer använda mest kommer få lite uppfräsning, har nu en klädkammare som blir rosa, och snart ett arbetsrum som blir rött. Sen kommer gästrummet och arbetsrummet att flyttas så gäster kommer att få det lugnare och mörkare rum, då de nya gästrummet kommer att målas i en blå/grön färg som kommer från den nya färgen hos colorama, nämligen deras CanCan i nyansen Statue.
Jag försöker fota de jag gör för att kunna dela med mig utav "framgångarna" både på instagram och tanken även i blogg form.
 
Hoppas på att ni får en bra helg, för nu är det dags för mig att sova då jag ska upp och fotografera imorgon.

Kommentera inlägget här :