It's my birthday

Idag är det min födelsedag och det började med jobb kl 9, dock var de problem på jobbet med att ingen av kassorna fungerade så fick köra gammalt sätt med handskrivna kvitton och antigen kontanter eller swish. Hem och svida om, fick äta lite sen lunch och sitta i den härliga solen. Hade närmare 20 grader på våran uteplats när de var som varmast. Vid middags tid kom mina föräldrar över och åt middag med oss och fick lite fika innan mamma min behövde åka iväg på hundkurs som hon är med och lära sig att "undervisa". 
 
På kvällen hörde min kompis av sig och gratulerade och planerade in helgen då hon ska komma, vi har inte umgåtts ett dugg under tiden covid har varit och nu känner vi att det är dags. Hon har även varit nykär så första tiden var de svårt att även få tag på henne en stund.
 
Idag på eftermiddagen fick jag ett skönt besked också, Min vän har äntligen vaknat upp på IVA igen och börjar komma tillbaka. Hon hade sådan ork att hon kunde skicka meddelande om att hon vaknat upp och börjar komma tillbaka. Jag hoppas verkligen på att hon får vara kvar så pass länge så hon får återhämta sig så mycket som möjligt innan hon kommer hem igen.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :